Hayatimiza ait cici ve yaramaz seyler....

Wednesday, March 01, 2006

Kapidan Baktiran ,Kazma Kurek Yaktiran MART ..;)

Selam herkese,umarim iyisinizdir..Biz 2 gundur su iliman ulkede usuyoruz...Buraya geldigimizde Kasim ayiydi ve su zamana kadar dogru durust soguk yasamadik .Hatta son hafta evin derecesi 27-28 C dereceyi gostermeye bile baslamisti ve biz yazin durumumuz ne olacak diye kara kara dusunup duruyorduk ...Gerci evimizde 2 tane klima olmasi ve esimin is arkadaslarinin yaz hakkindaki sozleri bizi baya tedirgin etmisti hatta ben esime yavas yavas acaba oglani alip haziran gibi Turkiye'ye donsemmi gibisinden sozler etmeye baslamistim bile ...

Ve Cuce Subat bitti ,Mart geldi ...soguklarini da birlikte getirdi ..Kulaklari cinlasin anneannem eskilerin soyledigi bir sozu ogretmisti bana ..Mart ,kapidan baktirir,kazma kurek yaktirir....Sanirim subatla birlikte kisi bitti sananlar ve evdeki odunu,komuru bitenler ,,mart ayiyla birlikte gelen soguklarda evde ne bulurlarsa yakarlarmis ..;)

27-28 derece olan sicaklik birden 19'a dustu ,simdi o da sogukmu demeyin ..Taiwan gibi bir ulke icin soguk valla ..Yani anladim ki bazi sozler evrensel oluyormus ,yada tam bir rastlanti ....


Biz 2 senedir kisi yasamadik...Gecen sene Californiyadaydik ,kis sonbahar havasinda gecti ,simdi de Taiwan ....Ama ben guzelim Ankaranin kislarini ,karini cook ozledim ...Amaaan , ozlenirmi demeyin en cok karin lapa lapa yagisini seyretmeyi ,yururken cikardigi citir citir sesini,insanin burnunu kizartan sogugunu ozledim . ..Her gun yasasam yine bikarim sanirim ama 2 yildir gormeyince ulkemin kari bile ozleniyor iste ....Dun gelen,Kugulu parkin inanilmaz guzellikteki karli goruntusunu iceren mail de iyice tuz biber oldu ustune ... Benim kucuk kedicikte 2 kis kar gordu,birinde annesinin karninda ,digerinde 6 aylikti ..



Su an yasadigi yerde kar olanlar, soyle sicacik bir odada pencere onunde dumani tuten kahvelerini icsinler benim icin...Ama eger boyle havalarda ise gitmek zorundaysaniz ve trafigin cilesini cekiyorsaniz , Allah yardimciniz olsun...Her guzelligin de bir cilesi varmis ...Tipki su kis aylarinda kisa kollu tisortle dolasan ve yaz aylarinda Taiwan'in sicaginda kavrulup yanacak olan benim icin oldugu gibi ... Eve 2 klima az mi gelecek,acaba ?? ;))

2 Comments:

Blogger Mommycat said...

Banucum ayri bir romantizmi oluyor bu bembeyaz seyin ama dedigim gibi cilesini cekmezsen ..Adaptasyon konusunda da Allah sevdiklerimizden ayri koymasin...Insan sevdigi icin tum dunyayi gezebilirmis isini gucunu birakip benim gibi..Saglik olsun diyorum tatlim ...Bakalim daha nereleri gezecez,yoksa geri mi donecez bilinmez..:)

10:40 PM

 
Blogger acicikolata said...

ben kar isterim ama icerden evden bakcam o disarda yagcak ellemesin beni

8:14 AM

 

Post a Comment

<< Home

  • Bu sitede yayınlanan tüm içerik hiçbir yazılı ya da görsel ortamda izinsiz kullanılamaz. ©2006
  •  

    Cursors