Hayatimiza ait cici ve yaramaz seyler....

Sunday, March 26, 2006

Yatak Mecburiyeti veee Bilin Bakalim Ne???

Yaklasik 12 gundur blogumu oksuz birakmis bulunmaktayim ,kusuruma bakmayin ne olur ....Beni merak eden herkese tesekkur ederim ,cok sagolun ...:)

Babamizin gribi ,kucuk kedicigin hastaligi derken yaklasik 10 gun once ani bir hareketle uyuyan devim ,biricik bel fitigimi uyandirdim maalesef ve beni yataga dusurdu ...Kocacik sagolsun yemegimizi yapti,evimizi temizledi ,kedicikle ilgilendi ,ben hic birsey yapmadan yattim durdum ..Degil gezinmek,oturmak bile gozumden yas akitti ...Allah kimseyi yataga dusurmesin valla cok zor ......Bu arada kocacik belime krem surebildi sadece ,cunku .....

1.. evde agri kesici-kas gevsetici ilac bittigi ve Taiwan'da da ilac bulamadigim icin icemedim .
2...bel fitigimin yaninda mide problemim de oldugu icin ilac dokundugundan icemedim ..
3...yada baska bir nedenden dolayi ilac almamam gerektigi icin icemedim ????

Sizlere 1o gun sonra boyle 3lu bilinmez bir soruyla donmek istedim ,bilin bakalim cevabi ne ??? Cevabi ilk tahmin eden kisiye cok ozel bir resim suprizim olacak ;))

Hastaliksiz ,saglikli gunlerde gorusmek dilegiyle :)

8 Comments:

Blogger Annelog Atölye said...

Merhaba, ilk defa uğradım ve hemen cevap vereyim dedim. Olması zor bir ihtimal gibi gelse de sanki 1.Şık gibi geldi bana.
Geçmiş olsun, görüşmek üzere.

6:27 AM

 
Blogger zehra said...

hamilesin:))
di miiii:)))

10:51 AM

 
Blogger Age35 said...

Bi bebek daha mı oralarda....??

12:13 PM

 
Blogger Pinar said...

Yaaa cok sirin, bebek di mi bebek? Superr. Hayirli olsun! :) Sevgiler, opucukler taze buyulu bahceye!

6:30 PM

 
Blogger crystalsdreams said...

aa hamil hamill gallbaa:))momycik yeni bi kedicik mi geliiio:)

11:24 AM

 
Blogger acicikolata said...

anamm gebe bu!

3:09 AM

 
Blogger Pinar said...

Ama simdi merakta birakip sonra da cevap vermemek olmaz ki :( Ben kova burcuyum catlarim, hatta catlamama az kaldi haberiniz olsun.

12:30 PM

 
Blogger Berna said...

bebi$ko mu geliyo yoksammm:))

6:54 PM

 

Post a Comment

<< Home

  • Bu sitede yayınlanan tüm içerik hiçbir yazılı ya da görsel ortamda izinsiz kullanılamaz. ©2006
  •  

    Cursors